LOCURI DE PRIVIT CURURI ÎN BUCUREȘTI

Poftesc. Poftesc la pizdă ca la o sfântă neclăioasă, ca la o jidancă în straie arăbești și purpurie în carnea vulvinei precum iapa răsfutută de catâri. Bălesc în București de ani de zile și nimeni nu mă vede ca să mă astâmpere. Sufăr spre prăpădeala pizdii care se evaporă aiurea, de cele mai multe ori pe gratis, în plăceri doar de Dracu știute.

Îmi place la nebunie să privesc oameni. Vulgul. Oameni care stau, oameni care merg, oameni care scuipă veninos, oameni cu pizdă și cu iz puternic de pizdă. Vulgul și vulva.

Mă poziționez deseori la dozatorul de cameltoe-uri și buci, adică la gura de metrou. Stau acolo ca un crocodil de Nil savurând din ocheane antilopele și căprioarele de toate soiurile și vârstele. Le fut cu ochii. Și nu e o labă sinistră. Și ele se simt futute, chiar futute bine și alimentate corespunzător la orgoliul femeiesc în ăia treizeci sau patruj’de metri cât pulica privirii mele le scanează de umflătura și umblătura pizdii, de lărgimea despicăturii dintre buci, de buze, de tot. La țâțe nu prea mă uit. Găozul e puterea femeii. Țâțele au și ele rostul lor, dar curul e ținta mea, curul e puterea. Acolo stă Dumnezeu. Acolo e și Cristosul și Arsenie Boca și Barabas și toți. Stau cu toții agățați de floci și așteaptă ca lumea să se roage la ei, și ca ei să percuteze, să fie legitimați cumva, să evadeze odată pentru totdeauna din imaginar.

Eu nu mă rog. Mai fac uneori băi de lumină ca să mă spăl de păcatul voyeurismului. Sunt pizdar înrăit, ce să mai…

Am încercat toate gurile de metrou din București. Mici, mari, bifurcate, toate. La toate am stat și am înmagazinat buci în ochean sau am mirosit vulvet până mi s-au făcut nările ca de focă, până mi s-au înnegrit mucii.

La început am crezut că la Unirii e cea mai multă pizdă, cea mai felurită, dar nu e așa. E atâta cârpeală pe lângă covrigăriile alea, atâta vătămare socială, cerșetorie că îmi vine greață. Îmi vine să-mi vomit și mațele din mine. Ce să mai… E putoarea aia de boschet permanent amestecată cu cea de rucsac, plus putoarea de provincie care e neiertătoare și deloc emoționantă. E un mix extrem de nefericit. Multe cururi lăsate, pizde flocoase, milfuri caisate, soare înșelător, de zici că s-a bășit Loredana Groza șase ani încontinuu și a creat un smog revoluționar, de vacă brobonată.

Am făcut prostia să stau la Unirii, lângă covrigăria Luca, la ocheadă, în a doua zi de Paște. Mirosul de pizdă amestecat cu ăla de lumânări m-a dat dreacu. Un cur ca lumea n-am văzut. Ici-colo câteva țigănci pizdoase cu mizdoaie romales pline de floci împielițați, de-mi venea să-i țesăl cu ambele mâini ca pe mohairul suprem, și cam atât.

Ce să mai… Cel mai bun loc de privit cururi din București e Piața Sudului, zona Big Berceni. Ai și mobilier stradal, ai și poziție, lumina bate bine, pizdele nu au variante și alternative și pot urma doar o singură rută potârnichească, liniară, și multe altele în avantajul privitorului-vânător. Zici că ești masonete d-al lu’ Țiriac, în foișor, cu pușcociul în mână, la Balc. Pac! Acolo e rai pentru voyeuriști, obsedați, perverși, bolnavi sexuali, sau scriitori pasionali ca mine, care le înglobez cam pe toate cele enumerate mai devreme. E bine rău. La fiecare juma’ de oră, prin fața ta, trece cam un sfert de stadion de pizdă. Tot tacâmul. Multă calitate superioară. Arpacaș de samurcaș pentru pescarul sexual cu scârtaș. Răsaduri de pizdă, liceence copile de gimnaziu cu mâncărici rău între craci care au păr de pisic și de bișon pe ghizdelul pantalonașilor(că deh…, pisicul sau cățoiul din casă simte mirosul de jurebie ca nimeni altul și se gudură pe acolo ca la pliculeț umed de la zeama de pizdă), milfuri cu pizdoaie rase și moi de-ți curg printre degete, văcuțe fătate proaspăt cu căruțul cu junc după ele, moțuri de curcan, multe moțuri de labii inegale, cururi cu pense, cururi tari, cururi moi, curițuri mici, cururi din picior, buci sprintene, femei nefutute sau femei răsfutute, deșelate în pulă, jucate în bile și în canamicină, cururi de sală, cururi lucrate de Zumba, de kangoo, de sport pulos, cururi din toate imperiile fricii pulești.

Chiar și cururile urâte trebuie privite, dacă nu chiar studiate abitir, și învățat ceva din decăderea lor. Ce să concluzionezi… Pe unde a trecut pula de golan, nu are voie nici Dumnezeu să mai treacă cu vindecatul. Ce pula a distrus, nimeni să nu repare. De fapt, nici nu poate.

Și, totuși, e un pic de zeamă și între bucile alea vătămate. Trebuie doar să sapi adânc ca să simți cărniță și umezeală. Când prinzi așa ceva, neapărat să ejaculezi acolo. Fără frică. Să te piși spermă dacă poți. Jet mare. Să te storci ca niciodată. Să verși și tu unde au împroșcat și alții. Mult. Chiar dacă simți zgaibă de uter cu capul pulii, mai rău să dai. Să faci spumă în ea. Să încerci să scoți sangre sau lași gravidă și menopauza dacă poți. Multă sămânță în lărgime. Mult glet de sculă. Dă-i să behăie ovin și caprin!

Mda… E o plăcere să stau acolo lângă arteziana aia nenorocită. Vai ce ți le mai fut. Atâta pulă am în privire că zici că mi-a jucat ochiul drept în Sandokan. Cu infraroșu. Uneori, de atâta poftă de lindic, fac elicopterul în gură așa cum se închină snobii, când trec pe lângă vreo iglesie, făcându-și cruce în gură, cu limba, ca să nu se facă de râs că sunt credincioși. Nu prea sunt adeptul limbilor în pizdă sau în găoz, dar uneori aș băga nasul între buci și aș mușca dintr-o bucingaie ca din mărul plăcerii. Aș da limbi ca un pisic însetat, aș suge la lindic așa cum sugeau jidanii țurțurii de gheață în vagoanele care îi duceau la lăgărie.

La ce mă ajută infuzia asta de buci?! Practic, la nimic. Poate doar la un somn pervers. Ai dormit vreodată un somn pervers?! E somnul divinității. Atât de profund e REM-ul încât zici că mori cu totul și doar pula îți rămâne vie ca să-l poți fute în cur pe Dumnezeu. De fapt, cred că Dumnezeu asta și vrea. Să fie futut în cur.

Dragilor… Nu disperați. Nu toți sunt făcuți să fută bine, să aibă o viață sexuală diversificată, să se simtă împliniți în ale pizdii. Unii sunt făcuți să privească, să scrie ode pizdei, să o glorifice, să-i facă biserici, altare, să-i lingă sângele, să o slujească cu privirea.

E loc pentru toată lumea futaiului, chiar și pe băncile de la Piața Sudului, lângă arteziană. Și pentru futăcioși, și pentru futuți…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.