FUTAIUL TREBUIE SĂ-L FACI !!!

FUTAIUL TREBUIE SĂ-L FACI !!!

De cum a văzut el că am început să iau kile ca basculanta, ăl bătrân de la Caracal m-a sunat și m-a întrebat simplu: „Bă, tu ești labagiu, nu?! Faci laba…” Mai pătimisem cu taică-mio subiectul lăbii în alte discuții, – că știa că o rup în labă, că mai erau fazele alea când părinții deschid ușa brusc, iar tu te oprești și din respirat, iar ei se fac că nu au văzut și tu te chinui să vorbești negâfâit – , dar așa, direct, ca acum, nu mă mai atacase cu lăbismul. Mai ales c-acum sunt bătrân și eu, dreacu, am copii…

Am evitat să-i răspund, am dat-o pe altele, dar el a continuat să pluseze lăbăraie, simțind că eu n-o mai fut de ceva vreme pe nevăsta-mea și că, fără pulă-n pizdă, familia se va duce pe pulenstein. ”Băăă… Futaiu’ trebuie făcut, bă, tată… Cum nu ai cum?! Ce, dreacu, copii, bă?! Lasă copiii! Băăă! Se fute lumea prin podul casei, pă jos, prin băi., prin unghere… Futaiul tre’ie să-l faci… Da’ tu ești labagiu… Îți place laba… O să vină altul să-ți fută nevasta… Bine! Hai c-am treabă…”

Și s-a întors la câinii lui răi, la pisicii lui sălbatici și la paharul de vin oltenesc, cu speranța că o să „fac futai”.

Dar uite că nu l-am ascultat. Din contră, am luat futai ca negroteiu’ ăla slinos, Fatai. M-a futut sistemul, m-au cardit imobiliarele jegoase și au apărut alții care au dat în nevastă-mea ca surzii-n clopot. Futaci slabi, nu probabil, ci sigur cu puli mai mici, dar care au plimbat-o, au stat să-i asculte căcaturile și i-au băgat măgaru-n beci și cred că și-n gură. Ceea ce eu nu am făcut. Din respect, din mama dreacu, dar nu mi-a spălat-o pe jipata… Și uite că respectul și femeile nu se pupă. Carnea… Tre să le dai carne ca la gostat. Să fii un fel de mandatar din ăla ca în ceaușism și să le acorzi porția de zgârci. Să dai în ele ca apucatu’, precum Carol 2 în Roaiba, să le fuți de fiecare dată ca și cum ar fi ultimul tău futai de pe lume, să faci din pizdă progres tehnologic, să sfârșii hotarele jurebiei îndrăznețe cu capul pulii și să ejaculezi feroce ca și cum ai scuipa Diavolul pe mustața pufoasă de mafiot columbian.

Da. Acum dacă m-ar suna Mărin, aș confirma că sunt un labagiu, că n-am făcut futai când trebuia și că fac futai cu viața… Cred că aș merita să am porecla Futai. Să mă strige lumea așa pe stradă, să port o literă stacojie fiindcă n-am făcut futai. N-am înțeles semnificația futaiului, cum, când, de ce trebuie făcut. Tata știa că doar așa poți controla satanul din muieri. Sau să-l cumperi. Cu bani. Mulți bani. Sac demonic făr’ de fund….

Luați aminte și nu faceți ca mandea… Futaiul trebuie să-l faci !

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. liviuandrei5 spune:

    Domn’ Andrei Futai… Să cadă pe accenți 😁

    Apreciază

  2. Surâsul fetei din tramvai m-a fermecat definitiv…
    am înc-o dramă la activ, exact ca domnul Liviu Futai

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.