VACCINAREA OBLIGATORIE o alternativă (pizdoasă) la vaginarea obligatorie?

Acest articol este un PAMFLET. Orice asemănare cu fapte reale, șovine, xenofobe, antisemite, revizioniste, reprezintă o mare tâmpenie și un abuz juridic. Totuși, adevărul doare, dar vindecă…

Printre alte bălării pe care le-am scrijlit în volumul ERETICE ŞI EROTICE (666 de maxime şi zicători urbane) Editura Singur, Târgovişte, 2015, spuneam că, în Românica, familia e celula de bâză a societăţii şi că în ‘014, refuzul de a-ţi vaccina copilul are aceleaşi consecinţe ca şi refuzul de a deveni membru al Partidului Comunist. Eu zic să e adevărat. Chiar dacă am pula mai mare (şi groasă şi lungă) decât  românul de rând, şi nu merit să fiu băgat decât în chizdă, şi nu în seamă, trebuie să mă credeţi pe cuvânt. vac

Bun. În timp ce mă frecam la coaie şi mă chinuiam să vând o casă (doar ştiţi că sunt agent imobiliar) nevastă-mea îmi zice: Tati…! …dacă ne obligă ăştia să vaccinam copiii, ne mutăm în Serbia? Eu îmi vedeam de coaie fiindcă erau jipate rău. I-am zis ce i-ar spune orice mascul feroce (născut în Caracal, etc.). I-am spus că iau toporul, că-i tai, d-astea. Şi am văzut o schimbare în bine pe chipul ei. Femeile vor să se simtă protejate de un mascul puternic, vânjos. Vor să absorbi răul ca un Always lipit ovuleşte de chilot, care dă şi puţine furnicături plăcute pe clitoris, în timpul menstruaţiei.

Ea e cu antivaccinarea. E fan activiste, bloggărizde cu scris liniar, pizdit şi femei suple de foame, cu succes de Antena Stars şi gene extrem de slabe, pe care dacă le-aş fi împitat eu cu puloiul meu vulpissim şi le-aş fi stropit cu genele mele puternice, mongole, nu ar fi avut problemele pe care le zic că le au (se plâng şi sunt deplânse pe tot netul), cu copii bolnavi sau pula mea. Aici am vrut să ajung…  Şi eu sunt antivaccinare. Nu din cauza conspiraţiei mondiale ci pentru că e singurul semn comun pe care majoritatea oamenilor în au. E semnul Fiarei. Nu avem altceva în comun decât asta. Plus că şi dacă mi-ar lipi medicalii pizdii un simplu abţibild pe copil, tot nu aş accepta. Vaccinul e imitaţie de pulă bolnavă. E ceva intruziv care nu are efecte corecte. Orice vaccin are efecte adverse şi diverse, ce s-o mai lăbărim… La unii se resimt, la alţii ba, şi o să vă explic mai jos, ce şi cum. Buun…. Ca scriitor, nu-mi place cuvântul vaccin. E un cuvânt urât, periculos, perfid, deci echivalentul lui faptic, nu poate produce ceva benefic. Nu poţi spune vaccin şi să te gândeşti la ciocolată. Deci, vaccinurile sunt nocive. Cât se poate de nocive. Dacă înlocuieşti cuvântul vaccin cu nociv, nu superi dexul.

Treaba cu îmbolvirea copiilor nu ţine neapărat de vaccin, ci de genetică. Aici e buboiul. Genele părinţilor sunt slabe. Femeia modernă s-a bărbatizat, şi-a pierdut menirea şi stigmatizat instinctul care îi spune să se înmulţească şi să accepte în ea doar spermă de bărbat puternic. Copiii lor doar sunt biete accidente. Nu există femei cu vârstă roditoare care să nu pot face copii. Există doar pule proaste. Dacă tu, ca muiere, îţi iei lângă tine un bărbat sensibilos, afectat, femeios, mămos, care te pupă în cur, rişti să ai un copil bolnav. Omul trebuie să lase căcaturile şi să se înmulţească gândind rasist, genetic. Nu e hitlerită, e purul adevăr. Căţeaua, când e de înmulţit, strânge o haită de dulăi, care se sfâşie între ei, şi o fute cel mai puternic. Chiar şi cei care înmulţesc câini de rasă vând după metoda părinţi campioni.

Când mi-a venit timpul de însurătoare (da, e pe timp, nu când vrem noi hipsterii), taică-mio m-a luat deoparte şi mi-a zis: bă, să nu iei ţigancă, să te uiţi bine la femeie, să nu aibă fraţi, unchi, bunici hadicapaţi, d-ăia cu mâinile sucite, să nu aibă ciungi sau dilii în familie… Cam asta e. Genetica face totul. Vaccinurile sunt rele, dar nu toţi copiii se îmbolnăvesc.  Se îmbolnăvesc doar cei cu gene slabe, copiii făcuţi din aşa zisa iubire.  În primă fază o mierlesc cei cu gene foarte slabe, iar ulterior leucemia, cancerul juvenil şi alte căcaturi generate dau în alţii, cu slăbiciune medie. Doar cei puternici scapă. Nu degeaba căsătoriile sănătoase sunt cele aranjate. Şi financiar şi genetic.

Prima regulă a sănătăţii este să nu se intervină interasial mult prea mult, adică la nivel de multe generaţii. De exemplu, Ţările Române au avut o adevărată corecţie genetică la nivel de nobilime atunci când şefii robilor de la curţile boiereşti (ţigani cu prenume ca Voicu, Ion, Miron) futeau boieroaicele şi le lăsau cu coconi fiindcă boierii bolnăvicioşi, proveniţi din cosangvinizare (asemănătoare cu cea britanică) nu mai erau buni pentru a pizdi. Aşa au apărut boierii ăia înfricoşători, mari, zdrahoni, cu bărbi popeşti, ţigăneşti, care ucideau pe oricine le trăda originea puternică, dar nesănătoasă. De acolo şi vorba: ţiganu’ când a ajuns împărat întâi pe ta-su l-a tăiat.

Da. Căsătoria aranjată dă naştere adevăratei iubiri, asemănătoare cu cea dintre părinte şi copil. Copilul îl ai şi te străduieşti să-l iubeşti fiindcă TREBUIE. Te setezi şi tolerezi, respecţi şi iubeşti. Aşa trebuie să fie şi în monogamie. Trebuie să te căsătoreşti nu cu cine iubeşti ci cu cine poţi să trăieşti. Degeaba îţi moşteneşte copilul creierul, dacă trupul e şubred.  Totul se învaţă. Geniile se mai şi educă. Trebuie doar să aibă templul trupului bun. Omul e o maşinărie carnală performantă sau nu. Sentimentele sale sunt doar chestii induse sau inductive. Omul e un şurub spunea Stalin sau un buruş, spun eu. Cine pizda noastră ştie ce e omul…Omul trebuie să fie sănătos.  Deci concluzia e simplă… Foarte simplă. Toate pizduţele astea care spun că vaccinul e de vină pentru legumizarea copilului lor care va fi un căcat nefolositor acestei societăţi, au dreptate. Dar nu este vinovat vaccinul care i-a fost administrat săracei legumină, cu acordul lor, căci ele au dus cochilul de mânuţă la acoi sau au cumpărat vaccinet bun (din afară) ci seringa cu cap de pulă care le-a intrat în chizdă în cur şi-ntre gâlci atunci când s-au futut.  Acolo s-a mierlit treaba aşa cum se va mierli şi nefericitul lor copil. Nu au ales un mascul feroce, un futezător puternic şi normal la trup. Bă, fetelor…. Chiar şi o pulă cotită altfel decât în sus e semn de problemă. Chiar şi un coi bleg. Orice femei trebuie să fie conştientă de calitatea spermei pe care o lasă întrânsa. Sunt nişte reguli puleşti. Câteva, nu multe. Când o iei labial trebuie să existe miros de pulă pe tine, să rămână fire de păr de la ăla pe trupul tău jivin şi multe alte semne că ai primit o basculă de pulă în regulă înspre uteraşul tău. O pulă sănătoasă trebuie să scârţâie ca o franzelă proaspătă scoasă din cuptor, după care aşteaptă 100 de inşi la coadă, afară în frig. Între pula sănătoasă şi pâinea bună nu există mari diferenţe. O femeie adevărată merită să ştie că pula sănătoasă (cu tot cu trupul din care provine) trebuie să-ţi dea sentimentul de foame de bărcuţă, de clarinet, atunci când te îndrepţi cu pizdoaica spre ea. Ce e bărcuţa, clarinetul? E jumate de pâine proaspătă tăiată pe lung în care bagi, cel mai probabil, un salam sau un pateu căcăcios şi pe care o mănânci tot timpul afară, pe fugă, după ce ţi-au ghiorţăit maţele ceva vreme… Aia e ambrozie, tată… Mâncarea elevilor chiulangii de provincie, mâncarea cerşetorilor care băşesc sub stelele vii de vară, d-astea…

Bine. Vă las, daţi-vă în vaccina Precistei! Eu şi pula mea frumoasă şi SĂNĂTOASĂ avem treabă… Poate o labă, Dumnezeu ştie… Ar trebui să ştie….

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.