jurnalul unui scriitor pervers: MAMA PERVERSIUNILOR TERESTRE

*Acest articol este un PAMFLET. Orice asemănare cu fapte reale, șovine, xenofobe, antisemite, revizioniste, reprezintă o mare tâmpenie și un abuz juridic. Totuși, adevărul doare, dar vindecă…

JURNALUL UNUI SCRIITOR PERVERS (24 iunie, MAMA PERVERSIUNILOR TERESTRE). Aseară am fost atacat de mama perversiunilor terestre. V-am tot pomenit eu de Palatul Curvelor în alte postări de prin martie. Pula mea şi şapte bani… Alţii n-au găsit Eldorado-ul sau Shangri La-ua, dar eu am găsit paradisul pizdic chiar la 7 metri de uşa mea exterioară. Nu mi-a fost greu. Am urmărit dâra nevăzută pe care pizdele melcoase o lasă prin aer şi pe care doar adevăraţii cordaci o pot simţi. Sunt terentist, ce pula mea! Deci la Rodica, vecina de la stradă se-mpute pizda ca peştele pe lacurile alea poluate când vine tona de râba la mal şi o adună ecologiştii ca pe fluturi. Peste noapte am devenit un bogătaş al sexului în timp de alţii sunt campioni olimpici la onanie. Rodica arată ca o matroană cu ştate vechi. Judecând-o după dinţi, zici că e mama lu’ Shane Macgowan, solistului de la The Pogues, ăla urât care seamnă cu Alf. Parcă a ros platbandă şi cornier la Electroputere. E futăcioasă în vorbă şi-n fire. Du-te-n penisul meu!  Dinţii claviatură de orgă de nuntă vin la pachetul cu faptul că se spală pe cap cu săpun de casă marca Porcu, cu extract de untură landrace. Bă,io am cântat prin baruri şi am fost doi ani informatoare la securitate. O simt. Mi-ar suge pula ca pe o smochină cipriotă. Îmi arată caietul ei de cântece scrise de mână cu Î din I. Cică e compozitoare. Am eu o presimţire că a futut-o şi Horia Moculescu şi musai tre’ să-mi bag pula în aceeaşi femeie ca ăla. Dacă nu pot s-o fut pe Alexandra, barem să fie asta sub mine.

Mă uit prin caietul ei de versuri de muzică furajeră. Se simte influenţa Surorilor Mardare şi a Ilenei Ciuculete. Citesc în continuare. Da. Sunt catrene de Ţichindeal scopit. Opaaa! Dar ce-mi văd ochii! La penultima pagină a caietului e schiţat planul casei şi e încercuită zona în care locuiesc eu. Deci, Rodica e informatoare la doişunsfert. E clar. Ţinta ei suntem noi, legionarii craioveni. Numai legionari nu suntem noi, vai de căcătul nostru din găoz. Bun. Trebuie să aplic planul P şi să-mi bag pula în oamenii lu’ Măgureanu. Trebuie să mă comport ca la PARIU CU FRICA şi să fut şi să răsfut această amibă pizdiferă pentru a o aduce de partea noastră. E nevoie de sacrificiu legionar şi eu la capitolul pizdă sunt sorbonist. CU PULA LA ATAAAAAC! Nimic nu-mi rezistă pentru că ursitoarea doi mi-a zis: Să fuţi un cal în pizdă! milFY

Suntem patru. Eu, Sensibilu, o pizdă de tricotaje şi matroana. Ne chefuim în stil Radio Oltenia: muzică de aparat chinezesc pe baterii, lămpi pe baterii, totul pe baterii  pentru că că Rodica nu are apă şi curent. Nu-mi trebuie. Sunt liberă, ce penisu’ meu… Adică îşi spală scorbura la peturi. De obicei, îşi încarcă chinezăriile şi telefoanele la băieţii de la firmele de pază care păzesc cu străşnicie clădirea STS-ul de vis-a-vis. O fură dreacu. Dar ei o păzesc. Apropo… Să-mi bag pula în mutra lu’ Johannis şi în Legea Big Brother 5. Rog un cecen inguș să vină cu un agheu şi să belească clădiroiul unde stochează ce vorbești tu cu mă-ta mare. I-o dau pe Rodica ca schimb, că la cum se descurcă în carici, ar face nod la pulă la tot Caucazu’. În fine… Vine noaptea. Sensibilu e atins de o diaree cruntă şi se eschivează. Plec simpaticilor… Vin mai încolo. Eu rămân singur cu pizdetul furajer. Scot arma de bază: laptopul cu youtube. În recital: medley de filme indiene, Naarghita, Adriana Antoni cu Gheorghe Zamfir şi Nek (nu e italianu’, e un manelist căcăcios). Ele dansează în pizda goală iar eu sunt oripilat până în scrot. E Iadul aici. E nebunie. Cred că tata şi ceferiştii lui s-ar simţi bine aici. Eu, însă, sunt ghilonitat la ciocan, nicovală şi scăriţă.

Pe la trei jumate rămân cu matroana. Mai stai un pic să te întreb ceva. Îmi prăjeşte nişte cartofi a la unitate militară. Mănânc forţat cu gogâlţi, aşa cum roade Lassie oase de hală şi mă aşez pe canapea. Camerea e în stil Nat Su Kau cu influenţe Saigon, ca în filmele ălea când rupea Van Damme pomu’ cu picioru. Rodica se apucă să mă dezbrace. Ai cruce de păr pe piept… Eşti însemnat. O să-ţi dau în cărţi mâine. Sunt rupt de oboseală, dar tre’ să-mi urmez planul. Nu am mai văzut aşa ceva. M-a gherănit, mi-a cântat, m-a răcorit, mi-a făcut de toate. M-a mestecat ca pe guma Turbo.Au fost o oră şi ceva de futai matern în care eu n-am mişcat. Zici că m-a futut Şeriful din Nothingham. Sunt zebră de gheare.  Mi-e să nu-mi fi rupt vreo alună în timpul râşcăielii.A fost cea mai bătrână femeie pe care am futut-o. Sau care m-a futut. Mă mir cum mi s-a sculat pula. Parcă îmi băgasem belengheru’ în rana lui din gâtul lui Adrian Năstase. Asta numesc eu sacrificiu a la Elton John. Va urma! Apropo… Mai am douăzeci volume din ERETICE ȘI EROTICE…. 59 de lei una. Aştept! Vă iubesc, bate-v-ar Van Damme!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.